2019 NİSAN CİLT 5 SAYI 1

İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ

FCPE NİSAN 2019

ISSN: 2149-5750

e-ISSN:

Cilt: 5  –  Sayı: 1

DOI: 10.17932/IAU.FCPE.2015.010

FCPE Nisan 2019 Editörün Mesajı

 

Araştırma Makaleleri

The Power of Instagram Brand Communities: An Overview About Cosmetic Brands On Instagram

Oumaima RAMLE

Burçin KAPLAN

PDF
Determinants of Consumer Satisfaction of Mobile Commerce in Turkey

Muhammad Ali BALOCH

Farid HUSEYNOV

PDF
K-Ortalamalar Kümeleme Yöntemi ile G-7 Ülkelerinin Ekonomik Özgürlükler Açısından Karşılaştırılması

Ecem COŞAR

Çiğdem ÖZARI

PDF
Emlak Değerlendirmesinin Çok Ölçütlü Karar Verme Yöntemi ile Gerçekleştirilmesi: Küçükçekmece Bölgesi Örneği

Eren BULUT

Özge EREN

PDF
FCPE