2019 OCTOBER VOLUME 5 ISSUE 1

ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY

FCPE APRIL 2019

ISSN: 2149-5750

e-ISSN:

Volume: 5  –  Issue: 1

DOI: 10.17932/IAU.FCPE.2015.010

FCPE April 2019 Editor's Message

 

Research Articles

The Power of Instagram Brand Communities: An Overview About Cosmetic Brands On Instagram

Oumaima RAMLE

Burçin KAPLAN

PDF
Determinants of Consumer Satisfaction of Mobile Commerce in Turkey

Muhammad Ali BALOCH

Farid HUSEYNOV

PDF
K-Ortalamalar Kümeleme Yöntemi ile G-7 Ülkelerinin Ekonomik Özgürlükler Açısından Karşılaştırılması

Ecem COŞAR

Çiğdem ÖZARI

PDF
Emlak Değerlendirmesinin Çok Ölçütlü Karar Verme Yöntemi ile Gerçekleştirilmesi: Küçükçekmece Bölgesi Örneği

Eren BULUT

Özge EREN

PDF
FCPE